FAQSG Apartamenty

  • Przestrzeń oraz komfort
    Różnica pomiędzy pokojem hotelowym a jednym z naszych apartamentów to widoczna zmiana powierzchni użytkowej. Kiedy wynajmujesz pokój hotelowy nie otrzymujesz takiej przestrzeni oraz komfortu jaki oferuje apartament. Dużym udogodnieniem w apartamencie jest oddzielna sypialnia co pozwala na przyjęcie Gości w salonie. Przestronność apartamentów umożliwia zakwaterowanie większej ilości Gości, aby była taka możliwość w hotelu trzeba wynająć dodatkowe pokoje. Pokoje są na ogół mało funkcjonalne pod względem miejsca, które jest bardzo ważne dla wygody gości.

    Wygoda
    Większość pokoi hotelowych posiada minibarki/lodówki które są wypełnione produktami dodatkowo płatnymi, bardzo często z mocno zawyżonymi cenami. W apartamentach SG Apartamenty Goście mogą skorzystać z kuchni w apartamencie, co znacznie ułatwi przygotowanie posiłku.

    Prywatność
    Ważnym aspektem jest dla nas prywatność Gości. Room service często nawiedza gości podczas ich pobytu i wiele razy w nieuzasadnionych przypadkach. W naszych apartamentach, oprócz standardowego kontaktu w trakcie operacji związanych z meldunkiem, nasi pracownicy dyskretnie komunikują się z naszymi Gośćmi aby spełnić ich życzenia. Przy wynajmie mieszkania, goście mogą być pewni, że ich prywatność będzie szanowana. Ściany w hotelach są zazwyczaj bardzo cienkie i nie ma izolacji w przeciwieństwie do mieszkań, które znajdują się w nowych osiedlach. Niektórzy goście nie lubią również obserwacji przez pracowników hotelu, za każdym razem, gdy przechodzą przez hol. Mieszkanie zapewnia prywatną przestrzeń i anonimowości, nawet w miejscach dostępnych dla innych użytkowników budynku.

    Ochrona
    W apartamentach wszystkie drogocenne rzeczy są chronione. Nasi Goście muszą tylko zamknąć drzwi, a zamki zapewnią bezpieczeństwo. Proszę pamiętać że hotelowe korytarze są łatwo dostępne dla obcych osób(również dla obsługi hotelowej), więc bez większego wysiłku ktoś obcy może się dostać do naszego pokoju hotelowego oraz skraść drogocenne rzeczy.
  • Sposoby rezerwacji - zgłoszenia rezerwacyjnego można dokonać poprzez:
    system rezerwacji online, który jest na stronie www.sopotgroup.pl
    wysłanie wiadomości e-mail na adres: biuro@sopotgroup.pl
    formularz kontaktowy zamieszczony z zakładce Kontakt
    telefonicznie, pod numerem telefonu 505 303 886
  • Skrócenie pobytu o kilka dni oraz wszelkie inne zmiany dotyczące rezerwacji powinny być dokonane co najmniej 14 dni przed planowanym przyjazdem. Jeżeli zdecydują się Państwo na powyższe zmiany na mniej niż 14 dni przed przyjazdem, cena nie może ulec zmianie.
  • Z rezerwacji można zrezygnować, ale przedpłata nie podlega zwrotowi.
  • Wysokiej jakości bielizna pościelowa oraz ręczniki są zawarte w cenie apartamentu.
  • W cenę wliczone jest tylko sprzątanie po pobycie, jeżeli Gość ma życzenie zamówienia sprzątania w trakcie pobytu istnieje taka możliwość. Przy przyjeździe ustalane są terminy i godziny sprzątań.
    Sprzątanie w trakcie pobytu: 50 zł
    Sprzątanie w trakcie pobytu + wymiana ręczników: 80 zł
    Sprzątanie w trakcie pobytu + wymiana ręczników i pościeli : 110 zł
  • Dzień przed przyjazdem prosimy o informację telefoniczną wraz z podaniem dokładnej godziny przyjazdu.
    Zakwaterowanie odbywa się we wcześniej zarezerwowanym apartamencie.
    W czasie zakwaterowania zostaną Państwo poproszeni o:
    ukazanie dowodu osobistego,
    dopłacenie pozostałej kwoty za pobyt,
    opcjonalnie o uiszczenie kaucji zwrotnej w dniu wyjazdu lub podanie numeru karty kredytowej wraz z datą jej ważności.
     
  • 1. Jeżeli zamówiona została usługa dodatkowa jej koszt zostanie wyszczególniony w Potwierdzeniu rezerwacji gwarantowanej i doliczony do całkowitej wartości rezerwacji.
    2. Kaucja zwrotna - Goście przy przyjeździe mogą zostać poproszeni o kaucję w wysokości do 1000 pln, kaucja zwrócona zostanie w dniu wyjazdu. Istnieje także możliwość pozostawienia danych karty kredytowej - numeru oraz daty ważności.
    3. Zakwaterowanie w godzinach:15:00 - 20:00
    po 20:00 dodatkowy koszt 50 pln
    4. Wykwaterowanie w godzinach:
    05:00 - 08:00 dodatkowy koszt 50 pln
  • Płatność za pobyt uiszczana jest przy przyjeździe, preferowana forma płatności to gotówka, ale istnieje możliwość płatności kartą płatniczą. Istnieje również możliwość zapłaty całości kwoty przed przyjazdem.
  • Oczywiście, Gość może opuścić apartament przed planowanym terminem wyjazdu, ale nie istnieje możliwość zwrotu kosztów.

  • Każdy z apartamentów, dostępnych w ofercie SG Apartamenty, posiada swoją stronę internetową gdzie znajduje się dokładna specyfikacja tego co znajduje się w apartamencie. W większości apartamentów jest dostęp do WiFi.

Jesteśmy członkiem:
Rzetelna Firma
Akceptujemy:
VisaMastercard
Współpraca z:
Booking.comHome Away